Забезпечення ЗДО 641
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Копію «Кошторису» дитячого садка – ЗДО №641 в м.Києві на 2021/22 рік.
2. Копію «Розрахунку до кошторису» з розрахунками ЗДО №641 в м.Києві за 2021/22рік.
3. Копію «Проекту кошторису» з розрахунками ЗДО №641 в м.Києві за 2021/22рік.
4. Обсяг коштів, що були виділені із загального фонду місцевого бюджету та з бюджету розвитку міста Києва на фінансування ЗДО № 641 за 2021/22р.
5.Інформацію про види, об’єкти, обсяги, вартість та строки проведення запланованих на 2021/22 рік ремонтних робіт за рахунок бюджетних коштів.
6. Копії Актів виконаних ремонтних робіт в ЗДО №641 м. Києва за 2021рік.
7. Копії звернень (заяв, клопотань) завідуючої ЗДО №641 в м.Києві, щодо виділення бюджетних коштів на фінансування потреб закладу на 2021/2022 р у матеріалах, товарах, послугах, обладнанні, меблях, ремонтах та інших матеріально-фінансових витратах, а саме:
- перелік побутових та господарських витрат на 2021 рік;
- перелік отриманних (миючих та дизенфікуючих засобів; господарчих товарів; медикаментів; канцелярських товарів; меблів то що)
- проведення ремонтних робіт в садочку (перелік приміщень садочка, які потребують ремонту та в якому обсязі);
- проведення ремонту, оновлення та укомплектування пустих ігрових майданчиків інвентарем, включаючи тіньові навіси);
- проведення комісії з оцінки стану ігрових майданчиків (включаючи тіньові навіси), які були прийняті рішення з цього питання;
- перелік ігрового та навчально-дидактичного обладнання, відповідно до Наказу МОН України №1633 від 19.12.2017 р.
8. Також прошу повідомити, як часто ЗДО №641 отримує миючих та дизенфікуючих засобів; господарчих товарів; медикаменти та канцелярські товари, та надати акти на їх отримання.
Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою
З повагою,
Олександра
Добрий день!
Надсилаємо відповідь на Ваш інформаційний запит.
6 вересня 2021, 01:36:54, від "Олександра"
<[1][FOI #92007 email]>:
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Копію «Кошторису» дитячого садка – ЗДО №641 в м.Києві на 2021/22 рік.
2. Копію «Розрахунку до кошторису» з розрахунками ЗДО №641 в м.Києві за 2021/22рік.
3. Копію «Проекту кошторису» з розрахунками ЗДО №641 в м.Києві за 2021/22рік.
4. Обсяг коштів, що були виділені із загального фонду місцевого бюджету та з бюджету розвитку міста Києва на фінансування ЗДО № 641 за 2021/22р.
5.Інформацію про види, об’єкти, обсяги, вартість та строки проведення запланованих на 2021/22 рік ремонтних робіт за рахунок бюджетних коштів.
6. Копії Актів виконаних ремонтних робіт в ЗДО №641 м. Києва за 2021рік.
7. Копії звернень (заяв, клопотань) завідуючої ЗДО №641 в м.Києві, щодо виділення бюджетних коштів на фінансування потреб закладу на 2021/2022 р у матеріалах, товарах, послугах, обладнанні, меблях, ремонтах та інших матеріально-фінансових витратах, а саме:
- перелік побутових та господарських витрат на 2021 рік;
- перелік отриманних (миючих та дизенфікуючих засобів; господарчих товарів; медикаментів; канцелярських товарів; меблів то що)
- проведення ремонтних робіт в садочку (перелік приміщень садочка, які потребують ремонту та в якому обсязі);
- проведення ремонту, оновлення та укомплектування пустих ігрових майданчиків інвентарем, включаючи тіньові навіси);
- проведення комісії з оцінки стану ігрових майданчиків (включаючи тіньові навіси), які були прийняті рішення з цього питання;
- перелік ігрового та навчально-дидактичного обладнання, відповідно до Наказу МОН України №1633 від 19.12.2017 р.
8. Також прошу повідомити, як часто ЗДО №641 отримує миючих та дизенфікуючих засобів; господарчих товарів; медикаменти та канцелярські товари, та надати акти на їх отримання.
Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою
З повагою,
Олександра
-------------------------------------------------------------------
Будь ласка, використовуйте цю електронну адресу для всіх відповідей на цей запит.
[2][FOI #92007 email]
Is [3][Управління освіти Голосіївського району м.Києва request email] the wrong address for Freedom of Information requests to Управління освіти Голосіївського району м.Києва? If so, please contact us using this form:
[4]https://dostup.pravda.com.ua/change_requ...
Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані на сайті Доступу до Правди
-------------------------------------------------------------------
References
Visible links
1. mailto:[FOI #92007 email]
2. mailto:[FOI #92007 email]
3. mailto:[Управління освіти Голосіївського району м.Києва request email]
4. https://dostup.pravda.com.ua/change_requ...