Зловживання службовим становищем Железняк Н.А. та Радіоненко О.В.
-
Від: Тарас ТРАХАТАЄВ
До: Кабінет Міністрів України -
ОСОБИСТО
Прем’єр-міністру України
Денису ШМИГАЛЮ
Віце-прем’єр-міністру з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України ‒ Міністру юстиції України
Ользі СТЕФАНІШИНІЙ
Трахатаєва Тараса Григоровича,
ЗАПИТ НА ІНФОРМАЦІЮ
Шановний пане Денисе!
Шановна пані Ольго!
Прошу Вас провести перевірку та вжити дієвих заходів за фактом використання службового становища всупереч інтересам служби державними службинями Міністерства юстиції України:
директором Департаменту реєстрації та систематизації правових актів ЖЕЛЕЗНЯК Наталією Анатоліївною;
заступником директора Департаменту ‒ начальником Управління державної реєстрації нормативно-правових актів РАДІОНЕНКО Оксаною Володимирівною.
Зазначені посадові особи під час дії воєнного стану умисно перешкоджають виконанню обов’язків та повноважень керівникам Міністерства оборони України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Адміністрації Державної прикордонної служби України, Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, а також військових формувань (далі ‒ військові формування).
Железняк Н.А. та Радіоненко О.В., з метою підкреслення бездоганної поведінки і сумлінного виконання своїх посадових обов’язків, а також забезпечення поблажливого до себе ставлення з боку керівництва Міністерства юстиції, систематично, впродовж 2022 ‒ 2025 років склали особисто та за участі підпорядкованих працівників, як уповноважених посадових осіб органу юстиції, більше ДВОХСОТ висновків/рішень, з урахуванням вимог абзацу десятого пункту 13 Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року №731.
Про що зазначено у листі заступника Міністра юстиції України від 29.01.2025 №12116/29-6-25/10.1.4, розташованого за посиланням https://dostup.org.ua/request/chieriez_k...
Формально дії Железняк Н.А. та Радіоненко О.В. не містять ознак зловживання службовим становищем всупереч інтересам військових формувань, оскільки у цих випадках ними приймаються рішення про державну реєстрацію нормативно-правового акта. Але використовуючи та застосовуючи заздалегідь не визначені:
Типовою інструкцією з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року №55;
Положенням про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року №731;
Типовою інструкцією про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року №736; зазначений перелік актів Уряду України, якими унормовано єдині методологічні підходи та правила нормопроєктувальної техніки, передбачені для підготовки підзаконних нормативно-правових актів, які підлягають державній реєстрації, є вичерпним відповідно до позиції Міністерства юстиції України, викладеній у листі заступника Міністра юстиції України від 29.04.2024 №64914/ПІ-Т-2649/10.1.2, розташованого за посиланням
https://dostup.org.ua/request/pravila_no...
та невідомо якими ще актами у цій сфері, зокрема, вигадані ними особисто “єдині методологічні підходи та правила нормопроєктувальної техніки, передбачені для підготовки підзаконних нормативно-правових актів” Железняк Н.А. та Радіоненко О.В. цілеспрямовано підривають стале виконання обов’язків військовими формуваннями.
У гонитві за кількісними показниками Железняк Н.А. та Радіоненко О.В. створюють постійні перешкоди вищому керівництву військових формувань шляхом відшукання у поданих на державну реєстрацію нормативно-правових актах неіснуючих недоліків. Тим самим вводять в оману вже оновлене керівництво Міністерства юстиції України.
Зазначені дії Железняк Н.А. та Радіоненко О.В. попередньо можуть кваліфікуватися, як направлені на перешкоджання діяльності військових формувань здійснених під час дії воєнного стану, оскільки значно затягують реалізацію рішень прийнятих та викладених у нормативно-правових актах відповідних суб’єктів правотворення.
Прошу вжити дієвих заходів дисциплінарного впливу щодо Железняк Н.А. та Радіоненко О.В., а також поінформувати Державне бюро розслідувань та Національну поліцію України про можливі факти скоєння ними кримінальних правопорушень у сфері службової діяльності, з подальшою реєстрацією цієї заяви про вчинення кримінального правопорушення у Єдиному реєстрі досудових розслідувань.
З повагою,
Тарас ТРАХАТАЄВ
17 березня 2025 року
Т. Г. Трахатаєву
[FOI #142873 email]
17 березня 2025 р. № 17-25/26
Шановний Тарасе Григоровичу!
Ваш лист від 17.03.2025 надійшов на адресу електронної пошти Секретаріату Кабінету Міністрів, визначену для подання запитів на публічну інформацію.
Згідно із статтею 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена у процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Частиною п’ятою статті 19 Закону визначено, що запит на інформацію має містити загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо.
Ваш лист за змістом не відповідає вимогам до запиту на інформацію, містить по суті прохання вчинити певні дії, тому не може бути розглянутим відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Згідно зі статтею 13 Закону України «Про звернення громадян» діловодство щодо звернень громадян ведеться в порядку, який встановлюється Кабінетом Міністрів.
Відповідно до абзацу третього пункту 2 Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у медіа, затвердженої постановою Кабінету Міністрів від 14.04.1997 № 348, електронне звернення приймається на визначену електронну адресу або шляхом заповнення електронної форми, яка розміщується на офіційному веб-сайті організації.
Для прийому електронних звернень громадян, зокрема до Кабінету Міністрів та його керівництва, визначено спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення» за посиланням: http://ukc.gov.ua/login_ext/ та електронну адресу: [email address].
Також можна звертатися засобами поштового зв’язку
(вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008) або зателефонувати на урядову «гарячу лінію» – 1545 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні).
Департамент інформації та взаємодії з громадськістю
Секретаріату Кабінету Міністрів України



